Organisatie



De organisatie bestaat uit twee delen: de uitvoerende en de faciliterende.

De uitvoering wordt verzorgd door Rob van den Berg die deze dag de organisatie in handen heeft en alle vrijwilligers deze dag aanstuurt en zorgt voor de benodigde vergunningen in overleg met de Gemeente. De winkelcentra geven een vooraf vastgestelde bijdrage hiervoor.

St. Ondernemersbelangen Escamp faciliteert in deze om sponsorgelden binnen te halen om alle rekeningen te voldoen. Tevens stelt de stichting een projectplan op voorzien van een begroting. De stichting zorgt ook voor een financieel overzicht van de Sinterklaasoptocht in totaliteit na de optocht en zorgt ook voor het in stand houden van de website die in 2010 gelanceerd is: www.sinterklaasindenhaagzuidwest.nl

De organisatie is niet commercieel opgezet en zal ook geen winst beogen. Een eventueel positief saldo zal doorgeschoven worden naar de volgende Sinterklaasoptocht en in depot gehouden worden door Stichting Ondernemersbelangen Escamp.

Steffen en Henk Grijspaardt zijn namens de Stichting Ondernemersbelangen verantwoordelijk voor de organisatie van de sponsoring en de pr voor deze optocht.

In samenwerking met Frans Leijendekkers van Haagmedia wordt er veel aandacht via de Zuidwesterkrant aan de Sinterklaasoptocht in Den Haag Zuid-West gegeven.


Sponsors


Tijdschema Zat. 25-11-2017


Dierenselaan - Apeldoornselaan
Aankomst 10.30 uur
Vertrek 11.30 uur
Winkelcentrum Leyenburg
Aankomst 11.40 uur
Vertrek 12.25 uur
Winkelcentrum Betje Wolffstraat
Aankomst 12.35 uur
Vertrek 13.35 uur
Winkelcentrum Hoge Veld
Aankomst 13.50 uur
Vertrek 14.35 uur
Winkelcentrum Leyweg
Aankomst 14.50 uur
Vertrek 15.50 uur

Een half uur voor de komst van Sinterklaas bezoekt de Kwibus met dans- en muziekpieten ieder winkelcentrum.